Operativni sistem se jako sporo podiže

Niko ne želi da sedne za svoj računar, i da čeka narednih 10-15 minuta dok se operativni sistem „smi...
Daljinska podrška ( remote support ) je u današnje vreme najbrži i dosta efikasan vid podrške korisnicima. Ovaj vid podrške je namenjen biznis korisnicima kojima je potrebno brzo rešavanje problema na infrastrukturi. Ono što moramo naglasiti jeste da postoje problemi koji ne mogu da se rešavaju remote, već mora servisni tim da izađe na teren.
Zavisno od potreba klijenta remote podrška je dostupna u radno vreme, ali na zahtev klijenta može se pružati i van radnog vremena. Kada pričamo o ekonomskoj isplativosti ovaj vid podrške je dosta jeftiniji od izlaska servisnog tima na teren.
Večita dilema korisnika remote podrške jeste da li instalacijom softvera za remote support može treće lice da neovlašćeno pristupi računaru, i zbog toga ljudi su skeptični prema ovom vidu podrške.
Ono što morate znati da se daljinska podrška pruža putem softvera TeamViewer ili AnyDesk softvera za daljinsku podršku. Oba softvera koriste bezbednosni protokol koji se koristi za slanje poverljivih podataka preko Interneta. Softver prilikom konekcije kreira bezbednu konekciju između računara. U tom procesu koristi se enkripcija, kako bi se obezbedila privatnost podataka.
Niko ne želi da sedne za svoj računar, i da čeka narednih 10-15 minuta dok se operativni sistem „smi...
Pri radu, laptop se prirodno zagreva, ali postoji trenutak kada korisnici primete da je to zagrevanj...
Vreme je novac, a to sve podrazumeva brzinu u radu. Ako sednete za svoj laptop i orni ste da prionet...
Jedan od najčešćih problema sa kojima se susreću korisnici laptopova i desktop računara, jeste da se...
Zamislite da ste u sred važnog projekta, ograničeni ste vremenom, svaka sekunda je bitna... – a vaš...